Dovolenka Lido di Jesolo

Lido di Jesolo ›› Dovolenka

DOVOLENKA JESOLO Taliansko patrí k mojim srdcovým záležitostiam, dovolenka Taliansko je jednou zo špeciálnych stránok tohto srdcového vzťahu. Pestrosť krajiny mi vyráža dych, asi niet scenérie, ktorou by Taliansko nedisponovalo. Pobyty pri mori majú na moje telo i ducha veľmi priaznivý vplyv, kamkoľvek k moru sa dostanem, okamžite pocítim zlepšenie. Osobne mi vyhovuje štýl pláží, spôsob ich vybavenia a fungovania, ako to robia na severnom Jadrane. K tomu sa pridá relatívne rýchla dostupnosť (najbližšie more), skvelá talianska kuchyňa, milí a temperamentní ľudia a mám vybraté: dovolenka Lido di Jesolo. Vôbec nevadí, že tu budem dovolenkovať už piaty krát. Chystám sa sem aj nastávajúce leto, bude to trošilinku iný typ dovolenky, keďže mám čerstvé bábätko, ktoré vtedy bude mať 8 mesiacov, bude pre nás obe dovolenka Lido di Jesolo v mnohých ohľadoch prvá spoločná a nová.

Lido di Jesolo dovolenka po taliansky


Dôvody, prečo sme spolu s manželom zvolili Lido di Jesolo, vyšli z predchádzajúcich skúseností s týmto letoviskom. Bolo mi jasné, že dieťa, ktoré sa narodilo tesne po Novom roku je zimný človiečik, ale zobrať ho do hôr môžeme až o rok, prvý väčší výlet z domova bude prichádzať v úvahu cez letné prázdniny. Prospešnosť mora a správneho pobytu na slniečku mi je jasná, takže sme nemali veľa rozhodovania. Po chvíľke bolo jasné, navyše mám v Taliansku aj niekoľko dobrých priateľov, ktorí sa na našu návštevu už tiež tešia. Hodláme tam stráviť minimálne štyri týždne. Ďalšou pomôckou pri rozhodovaní bola ponuka, ktorá sa neodmieta: toto je darček od manžela pre nás, dve jeho lásky.

Opäť na dovolenku do Jesola


S odstupom času som sa dostala ku svojmu blogu o Lido di Jesolo. Musím skonštatovať, že sa veľa nezmenilo. Hádajte, aké stredisko si moja malá dcéra z tých, ktoré sme za 4 roky vyskúšali, zamilovala najviac? Hádate správne, aj tento rok mierime na dovolenku do Jesola. Zhrniem prečo.

• Je to zo Slovenska blízko a pohodlne si to odšoférujem autom aj keď ideme len na "babskú jazdu".
• Bývame priamo pri pláži v hoteli s bazénom a tak môžeme pohodlne kombinovať kúpanie v mori s dcérinou záľubou v potápaní a skákaní do bazéna.
• Stavanie všeličoho z piesku nás baví. Aj sa doňho radi zahrabeme. A príjemne sa po ňom chodí. A to už viete, že netreba dieťa držať celý čas za ruku, keďže pláž sa jemne zvažuje do mora a tak je ideálna aj pre menšie deti aj pre pokoj rodičov.
• Talianska kuchyňa nesklame. Dieťa miluje talianske cestoviny, ja milujem ryby a morské plody a obe si ráno pochutíme na čerstvých croissantoch...
• Jablko nepadá ďaleko od stromu a tak večer "lobzujeme" po promenáde, užívame si živú atmosféru, vozíme sa turistickým vláčikom, pozeráme programy na námestiach, zabavíme sa v niektorej z herní, zatancujeme na koncerte na terase...
• Aqualandia musí byť. Povinná jazda 1-2 dni pobytu, podľa toho, ako dlho dovolenkujeme. Vo vodnom parku sa vybláznime na tobogánoch, šmýkačkách, pozrieme si predstavenie pirátov aj klaunov.
• Ubytovanie máme za výbornú cenu. Určite si vyberiete tiež, v Jesole je veľa rôznorodých možností. Vyberte si na ubytovanie Lido di Jesolo - od výborných 5 a 4* hotelov cez príjemné rodinné 3* až po ekonomické 2* hotely a apartmány všetkého druhu.

Ak ste podobná krvná skupina, uznajte, kto by do Jesola znovu nešiel :)


Fotogaléria Dovolenka Lido di Jesolo:

Hotel Bellavista Lignano
Hotel Garni
Hotel Italia Palace Lignano
Lignano Hotel Marin
• blog: Lido di Jesolo

Zhrnutie článku:
Dovolenka Lido di Jesolo .....




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára