Počasie Lido di Jesolo

Lido di Jesolo ›› Počasie

POČASIE Aktuálne počasie v Lido di Jesolo prinášam aj na stránkach tohto blogu. Blogy bývajú viac zamerané na postrehy a úvahy a podobne, ale ak už sa rozhodnete do Lido di Jesolo cestovať, aby ste nemuseli hľadať na iných stránkach a mali aj počasie v Lido di Jesolo po ruke. Je veľa zdrojov, ktoré ponúkajú počasie v prímorských destináciách. Každý uprednostňuje iný portál o počasí, ja mám rada talianske Meteo, používam ho veľa rokov a zvykla som si naň. Žiadne zložité a podrobné správy o počasí. Čo potrebujeme vedieť, keď sa zaujímame o počasie ako turisti? Svieti slnko, alebo je pod mrakom a prší ? Ďalší údaj, ktorý nás zaujíma sú teploty v mieste kam cestujeme. Teplota cez deň, v noci a možno ešte teplota mora, kvôli kúpaniu. Keď už vymákneme pekné počasie pre dovolenkovanie, tak potrebujeme vedieť, ako dlho nám toto pekné počasie vydrží, teda predpoveď počasia.

Takmer každý môj letný pobyt na Benátskej riviére obsahoval aj búrku a dážď. Chodievam na dovolenky od mája do konca septembra a v tomto rozmedzí sa vždy objaví aj búrka v mojom týždennom až dvojtýždennom pobyte. Neviem povedať, či je to pravidlom pri mori, alebo mám len ja také šťastie? Tých pobytov tu som už absolvovala iste vyše dvadsať, takže náhoda je skoro pravidlom. Búrku pritom nevnímam nijako negatívne, naopak, je to spestrenie. Väčšinou sa nejedná o celodenné škaredé počasie, ale iba o niekoľko hodín. Podobné počasie si pamätám z detstva. Chodievali sme ako deti k babke na prázdniny a vždy po obede sme museli hry vonku prerušiť, lebo prišla búrka a dážď. Vzduch sa očistil, príroda sa osviežila. Po chvíľke opäť vysvitlo slniečko a my deti sme mohli pokračovať v šantení vonku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára